Thanks for the suggestion, however there is no single JS file that I could move to the autoload folder, given that PassportJS is a Node JS module (i.e. installed through npm into the node_modules dir, under the app dir); therefore I copied the entire dir (passport from node_modules) to <app_dir>/autoload. When trying to start mojito from the app dir, I now get the following:
[ERROR] (1347488397063) addon-rs-yui: module is not defined
ReferenceError: module is not defined
at <app_dir>/autoload/passport/lib/passport/context/http/actions.js:4:15
at RSAddonYUI._captureYUIModuleDetails (<app_dir>/node_modules/mojito/lib/app/addons/rs/yui.server.js:626:23)
at RSAddonYUI.parseResourceVersion (<app_dir>/node_modules/mojito/lib/app/addons/rs/yui.server.js:223:22)
at ResourceStore.<anonymous> (/usr/local/lib/node_modules/mojito/node_modules/yui/oop/oop-min.js:7:2282)
at [object Object].exec (/usr/local/lib/node_modules/mojito/node_modules/yui/event-custom-base/event-custom-base-min.js:7:1138)
at ResourceStore.parseResourceVersion (/usr/local/lib/node_modules/mojito/node_modules/yui/event-custom-base/event-custom-base-min.js:7:535)
at /usr/local/lib/node_modules/mojito/lib/store.server.js:1787:30
at ResourceStore._walkDirRecursive (/usr/local/lib/node_modules/mojito/lib/store.server.js:1875:21)
at ResourceStore._walkDirRecursive (/usr/local/lib/node_modules/mojito/lib/store.server.js:1878:30)
at ResourceStore._walkDirRecursive (/usr/local/lib/node_modules/mojito/lib/store.server.js:1878:30)
✖ There was an error starting the application:
✖ Cannot read property 'name' of undefined
TypeError: Cannot read property 'name' of undefined
at RSAddonYUI.parseResourceVersion (<app_dir>/node_modules/mojito/lib/app/addons/rs/yui.server.js:224:35)
at ResourceStore.<anonymous> (/usr/local/lib/node_modules/mojito/node_modules/yui/oop/oop-min.js:7:2282)
at [object Object].exec (/usr/local/lib/node_modules/mojito/node_modules/yui/event-custom-base/event-custom-base-min.js:7:1138)
at ResourceStore.parseResourceVersion (/usr/local/lib/node_modules/mojito/node_modules/yui/event-custom-base/event-custom-base-min.js:7:535)
at /usr/local/lib/node_modules/mojito/lib/store.server.js:1787:30
at ResourceStore._walkDirRecursive (/usr/local/lib/node_modules/mojito/lib/store.server.js:1875:21)
✖ Mojito was not started!
Is Mojito expecting YUI-only modules in the autoload dir? Is there an example of using any non-YUI Node JS module (installed through npm) inside a Mojito app?
Thanks for your time!
QUOTE(Ren @ 12 Sep 2012 1:22 PM)
Try moving passport.js to /autoload of your app.